Dąbrowa Górnicza (Manhattan)

Sobota, 22 listopada 2008 · Komentarze(5)
Dąbrowa Górnicza (Manhattan) -> Sosnowiec (Zagórze) -> Sosnowiec (Pogoń)... i wszelakie inne okolice Sosnowca, których nazw nie znam...:)
Pierwsza przejażdżka prawdziwie zimowa... Z kolegami Rafałem i Krzysztofem...
Po drodze spotkałem Dariusza (DARIUSZA79) zmierzającego na mecz MMKS Dąbrowa Górnicza z Muszynianką... Na którym zamierzałem się pojawić, ale ze względu na rowerowanie nie udało mi się... O wynik nie pytajcie (z grzeczności)...:)
Średnia tragiczna... Ze względu na panujące warunki maxymalna prędkość, jaką udało mi się osiągnąć to 21 km/h.
Kilka pstryków.... Niektóre z dłuższymi czasami... Mam nadzieje, że jeszcze tylko kilka dni i koniec męczarni z ustawieniami opóźnionej migawki oraz 8. sekundowym naświetlaniem... Jeszcze chwila i najprawdziwszy EOS stanie się miejmy nadzieję rzeczywistością...:)

Koledzy "Rafałowie"...

Olo pisał, że po Pogoni grasują Tyranozaury.... Potwierdzam... Grasują...Nie tylko latem... również wieczorami...i to zimowymi wieczorami...:)